Followers

Wednesday, April 24, 2013

WW 2013#: 11: Nikmat!

As Salam....
Dear Readers....

19 comments:

intanfirdaus247 said...

auchhh sedapnyaaa lama x makan n

Fizah said...

Terliuq pepagi ni...dihias plak dlm pinggan yg camtek tu..wow! Sweet combo!

Nurzakiah Hanum said...

sedapnya

rostina76 said...

weh azu....lawa pinggan. huhu!!!xnak tgk yg isi dalam nanti aku teringin. abis diet coklat aku :P

KY said...

pulut mangga? baru tahu ni, sedap je nampak..

Ratu Hatiku said...

sedapnya mangga... :P

Mila@Rimbun said...

amboiii sodapnyerr.. rumah kat mana ni azue hihih.. nak buat muka tak malu bawa pinggan sendiri hihi

AyueJean AJ said...

Terliur ni..

yan's cottage said...

waduh2..sedapnya...lama betul tak makan bila balik kedah selalu buat kat sana ada mangga harum manis tu...buat pulut macam nie memang sedap.....

Kuazue Mohd said...

KY: bukan setakat pulut..durian...cempedak..pendek kata...kalu org utara..semua benda leh makan lagu ni..cuba lah..tak nyesal..

Kuazue Mohd said...

mila: mai la..umah kat rawang jer..kalu habis hat ni..kami bagi hat laen...

Kuazue Mohd said...

Ayujean: terliur no...tak boleh nak huluq...mai sini la pekena..

Kuazue Mohd said...

yan: ya setuju dgn awak!!

Kuazue Mohd said...

rosti: tq...pinggan kategori antik dah tuuu...
makan ja..pastu lompat bintang 200 kali..sure tak menjejas diet mu...

Kuazue Mohd said...

fizah: terliur..mmm tak dpt nak huluq..tq..tq..tu jer lah yg ada pinggan mangkuk waktu tu...belasah ajer amik gambaq..

Kuazue Mohd said...

intan: meme sodap...!!

Kuazue Mohd said...

nurzakiah: dap..dap..dap...

Kuazue Mohd said...

ratuhatiku: .sedap..sgt sedap!

nik ros said...

sedap sgt ni.lagi2 bila mangga tu manis.huhu
makan lak ngan pulut. alahai. terliur