Followers

Tuesday, April 2, 2013

My Harta....(company yg punya!!!)

As Salam...
Dear Readers....
After almost 2 weeks...semalam baru lah cik azue dapat lappy replacement bagi meneruskan perjuangan di medan karier ku....
Alhamdulillah....lappy lama yg dah beroperasi sekian tahun dapat di back up segala isi perut nyer...klu tidak...hancus ler...ntah brapa bulan punya data nak di compile semula...
and lastly...krn lappy yg lama sgt dah tak boleh dibaiki..makanya...dapat ler cik azue this not that too new lappy....apa pun ALHAMDULILLAH... boleh sambung semula kerja terbengkalai....
ok lah...korang plak company bagi desktop or lappy yer?
hihihi...layanzzsss....

8 comments:

NoEn said...

ALHAMDULILLAH at least ad yg baru kan...sy pakai desktop kat office je...hehe

Myra Jay said...

Kat opis cheq dok pakai desktop yg dah berusia 5 thn ha :D

Ibu Lala said...

Dapat desktop je. Lagi suka destktop dr lappy. Melekat trus.

Kuazue Mohd said...

hihihi..tu hari i request desktop..but bos kata...memandang kan u QA yg BERKAKI LEBAR... no choice..i tetap bagi u lappy..n then no more excuses i will hear in future... hehehe... gi tu la ceritera nyer...

nik ros said...

wah..dapat yg baru yea. mesti laju tu.hehe

nea lopah said...

Makin rajin bt n3 ni yer. hehehe

nurbijen said...

saya dulu guna desktop jer... tiap kali lepas 3 tahun, boleh bayar dan bawa balik laptop tu kat rumah, boleh buat harta sendiri gitu :)

Kak Lin said...

alhamdulillah saya kat opis dorang bagi destop pahtu bekal lagi lappy utk keje kat rumah. Mcm la tak de benda lain nak buat kat rumah (menjahit oh menjahit!) siap bagi bekal lagi! parah..