Followers

Tuesday, February 25, 2014

Sibuk dan disibukkan

Teks: KUAZUE MOHD
Foto: Carian Google

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
 DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI 

Maaf pada yang sering berkunjung.
Tika dan saat ini, cik azue tersangat lah sibuk. Sibuk dengan aktiviti peralihan di pejabat dan dirumah, ditambah pula dengan keadaan kepala yang diserang migrain tahap sederhana.
Arghh.. perjuangan ini akan kuteruskan, walau pun terpaksa mengengsot dipermulaan nya, namun kelak pasti disuatu hari nanti cik azue kan pasti berlari. 

Sempena tahun KUDA, bagi yang mempercayainya, marilah kita menunggang kuda secara laju dan berhati-hati agar kita tidak tercampak ke hadapan atau ke bawah pabila sang kuda membuat kejutan henti ("mergency break").

Sumber: www.dreamstime.come

Akhir kalam, doakan cik azue diberi kelapangan masa untuk kembali menulis dan berkongsi kisah suka duka dalam mencapai misi yang satu ini.

Wasalam

********************************************************
 Nak tengok lebih banyak hasil kerja tangan cik azue, jom lawati cik azue di sini; https://www.facebook.com/KrafTanganKuazue

7 comments:

Nurzakiah Hanum said...

selamat pagi
singah blog awk dulu
hehe

Mila@Rimbun said...

bizi yer cik azue.. jgn dizi2 tau

imm said...

thanx cik azue..suke ayat "perjuangan ini akan kuteruskan, walau pun terpaksa mengengsot dipermulaan nya, namun kelak pasti disuatu hari nanti cik azue kan pasti berlari."
nak berlari jugak nnt.insyaallah

babYpose said...

Kuda lari tak tengok kiri kanan dah :)

Kuazue Mohd said...

@Mila@Rimbun

wokeih

Kuazue Mohd said...

@imm

jom kita lari2 sama

Kuazue Mohd said...

@babYpose
harus..kalau tengok sat g ralit.. kang lambat jadinya