Followers

Monday, February 4, 2013

Jalan2 hari Sabtu (2/2/13)

As Salam...
Dear Readers...
Hari sabtu tu hari..we all g pesta buku 1 Malaysia kat PWTC...
manusia...(pelajar sekolah especially..) punya lah banyak...jenuh nak tgk buku...korang ada pergi sana tak? cik azue sampai sana sekitar jam 10am n bergerak mencari stok bahan2 jahitan pada jam 11am +++....
Korang menjala buku apa kat sana.?....cik azue dpt buku untuk anak2 jer...pastu g kat ruang legar PWTC...g kat big bad wolf ..n rembat 2 buku masakan Asian...boleh ler pas nue cik azue try test masak2 mknan org2 asian...selain makanan Malaysia.. oklah korang...enjoys...cik azue nak g opis dah...
Happy Monday ya everbody...
*psstt... Rasullullah berpuasa pada setiap hari Isnin kerana  mengingati akan hari baginda dilahirkan...jom kita bersama mengambil sunnah Rasullullah ini dgn berpuasa pada hari kelahiran kita n juga berpuasa pada setiap hari isnin seperti mana yg Baginda lakukan...semoga dgn sedikit amalan ini dapat menunjukkan rasa kecintaan kita pada Rasullullah....*


10 comments:

Nastyna said...

Selamat pagi!!!
Pas ni dah try test resepi2 tu, boleh ler cedok sikit2 tepek sini hihihi.

NinaAz said...

Wah. Asian cook. Beli ke buku tu. Ni mesti terer masak nih

Kuazue Mohd said...

Nastyna...in shaa Allah..begitulah cadangan nyer...

Kuazue Mohd said...

NinaAz.. ha ah..cik azue beli buku2 tu..sbb tertarik sgt dgn paste2 yg ada dlm tuu...hehehe ....klu cik azue teror..idak ler payah nyer membeli..ni kureng teror lah..makanyer terpaksa ler membeli..for the sake of the family...

Ibu Lala said...

hamboi hamboi. memasak sakan lah lepas ni ye...

Kuazue Mohd said...

Ibu Lala...harap sakan lah..jgn sakan duk beli ajer sudah..muahahaha...

Ratu Hatiku said...

Pegi jugak tp xlama kat sana sbb terlalu ramai orang...

intanfirdaus247 said...

selamat pagi..wah wah lepas ni mesti masak sakan nih..heheh

Kuazue Mohd said...

intanfirdaus..harap2 nyer lah yer..kikikiki...

Kuazue Mohd said...

ratu hatiku..meme...giloz ramai...budak sekolah beli novel..celah mana pun..budak sekolah..beli plak..novel cinta cintun...hhaaiihhss....budak2 la nie...borong sakan deme...