Followers

Wednesday, January 15, 2014

Suami tak ku Hadap

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

 IN THE NAME OF ALLAH AR RAHMAN AR RAHIM….


Dear Readers...


Nahi.. !!! tiada  kaitan dengan my Chenta Ya... kikiki.. jgn terpedaya ya..

Judul : Suami tak kuhadap
Pengarang: Rehan Makhtar
terbitan : Karya Seni
Muka Surat : 753ms (50 Bab + Epilog)
Harga: RM28.00

Watak Utama
1) Nur syaima
2) Syed Ahmad Budriz

Muka Depan
Sinopsis muka belakang

Kisah dendam seorang anak perempuan pada ayah sendiri dan keluarga tiri nya (mak tiri dan abg tiri).. dendam yang membuta tuli cik azue kata...
di sini... penulis cuba memberitahu tentang konsep redha dan meredhai...bila kita tak redha.. maka kita akan berdendam... kenapa.. sbb tak mo memaafkan... asik pikir org duk buat kat kita ja.. yang kita buat kat orang tak mo pi pikir plak.. yer dak...
apa pun... tahniah.. penulis dapat membawa maksud (pada yang betul2 baca sahaja akan paham) bila mana kita tidak bergantung pada tuhan, seluruh kehidupan kita akan kucar kacir... so disini... harus ditekan kan adlah hidup perlu berlandaskan agama bukan ikut nafsu dan akal semata2..
satu lagi... maksud tersirat kat sini... hak ibu bapa dan hak anak adalah mesti seimbang.. kdua nya saling perlu memerlukan di antara satu sama lain..

kih.. kih... ni yg cik azue baca no.. lain org lain la pengalaman yang dikutip dari satu2 buku ya..

rating..??.. mmm boleh la dalam 3/5... boleh tak cik penulis??? boleh lah kut... nanti2 tulis lagi naaa....

oklah...





 **************************************************************************************** Berminat untuk melihat atau mendapatkan hasil kerja tangan cik azue.. jom lawati FB : https://www.facebook.com/KrafTanganKuazue

4 comments:

Melor said...

tq follow kite. n kite pun dan follow awk balik. selalu2 la singgah kat rumah kite iyaaa....

Nurzakiah Hanum said...

salam singgah pagi

Mila@Rimbun said...

sempat tuh layan novel hihi
anak saya suka sgt baca novel, now dah bergerak ke Kaki novel.. aiyakkkk... dulu2 anamuslim n pts jer

Ainim Suju said...

dari sinopsis ni boleh tahu novel ni bagus