Followers

Wednesday, August 12, 2015

Kerja-kerja Sulam Belakang tabir

Entri: # 140
Teks: KUAZUE MOHD
Foto: Carian Google

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI


Syawal 27, 1436H
(12 Ogos 2015)

Salam kasih sayang. Dah lama tak berkongsi aktiviti menyulam atau membuat selimut tampal cantum kan. Bukan apa, sibuk! Sibuk dek tempahan, sibuk dek masa yang semakin pendek perjalanan nya.

Hari ini cik azue nak kongsi beberapa imej sulam yang sedang menanti untuk kita muat naik ke mesin sulam lewat esok atau lusa.


Imej ini sepatutnya dah siap lama dah, tapi dek cik azue ditahan di hospital dan mengalami bengkak tangan dan jejari dek penangan jarum ubat, maka cik azue terpaksa tunda. Mulanya nak pulangkan duit pada cik puan penempah, namun dia tak mahu pula. Esok cik azue akan mula menyulam memandangkan tangan kiri ini dah boleh berfungsi dengan baik.

Imej kedua masih dalam tema hitam juga. Ada pasangan nya. Tapi tunjuk satu sahaja lah yer. 

Yang ini tempahan orang utara sana. Hihihi seronok pula melayan jiwa anak-anak sesekali.

Selain itu moga-moga kerja terbengkalai ini akan beransur siap bersama indahnya nikmat kesihatan. Selimut tampal cantum masih cik azue tidak buka tempahan ya.



Kemudian ada cabaran baru pula menanti, semuanya bagi menghasilkan sebuah hajat hati seseorang dengan menggunakan imej-imej berikut yang diberi pada cik azue. Nantikan dan doakan kesihatan cik azue ya.




Mampukah? 
Kpop tu. Moga-moga Allah beri ilham.

Hingga itu, maafkan cik azue dan doakan cik azue.

Wasalam

No comments: