IN THE NAME OF ALLAH AR RAHMAN AR RAHIM….
...Jeng.. jeng.. jeng... kurun simpan haaaa... nie la nak enterprem..ada ingat tak lagi ini kes??? heheheh tq na.. pada yang sudi memberi idea yer.. especially to CikT dan kak yani yor... JASA mu ku KENANG.. hehehe n jasa kengkawan lain gak pun ku kenang...
so hasil make up nyer...
Sebelum...
Selepas...
Selepas...
Sebelum...
Selepas...
Yang nie plak close up jahitan manik nyer..
Sungguh tak sungguh si pengantin tersenyum simpul sebab hajat dihatinya menggunakan manik2 tersedia terlaksana... apa pun cik azue rasa banyak lagi yang boleh diperbaiki di masa akan datang...
hihihi...
sesapa nak komen.. meh la.. mana tau leh tolong cik azue improve...maklumla.. dah lama sangat tak menjaet nie... hehhee
panjang sudah entry di mlm hari nie.. cik azue harus lah bergerak menyidai baju budak2 nie d jemuran... esok cik azue update g kisah mereka n toys terbaru yer,...
hihihi.. hingga ituew..
Adios hasta la vista..
wasalam..
~kuazue mohd ~