Followers

Saturday, January 17, 2015

Pemenang AWUL GA

Entri #: 118
Teks: KUAZUE MOHD
Foto: Koleksi Peribadi
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
 DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI


Salam kasih sayang buat kalian semua.
Sampai sudah hari sabtu. Cepat sungguh masa berlalu. Diam tak diam, sepanjang 17 hari pertama tahun 2015, sudah ada 4 perkhabaran duka di sekeliling cik azue. Mati itu pasti. Perpisahan hidup di dunia ini tidak dapat tidak untuk dipisahkan dari diri kita masing-masing. Kita yang hidup perlu teruskan kehidupan kita ini dan belajar menghargai setiap detik yang diberi.

Kita tinggalkan perkhabaran duka, kita masuk ke perkhabaran gembira pula. Seperti yang kalian ketahui, cik azue @ Keraih Lengan Kuazue ada menaja satu hadiah berupa satu bantal berkarektor Awul (owl) bagi seorang pemenang.
Baca entri terdahulu di SINI.

Pemenangnya dah diumumkan. Tahniah buat semua pemenang dan penaja juga buat puan penganjur. Cerita lanjut tentang hadiah dan pemenang, boleh juga dibaca melalui SINI.

Pemenang GA yang mendapat hadiah tajaan dari cik azue dan syarikat berupa satu bantal AWUL ini


Beliau adalah cik puan Noor Atikah binti Ramli.

Boleh layari laman blog beliau ; Noor Atikah Ramli .

Cantek blog pemenang ini. Ada 'blink-blink' gitu. Tetiba rasa macam nak juga tambah gadget bagai, cuma takut dari buat gadget, terus kena geget sahaja dik masa yang berkejaran yang lelah nak kejar. Apa pun, 

Tahniah ya cik puan. Hadiah akan diposkan hari ini ke alamat yang telah cik puan beri melalui PM ke Page kami.

Kalau ikuti blog Noor Atikah Ramli, ada segmen bloglist yang boleh kalian ikuti juga. Aktif berblog saudari kita ini. Macam nak ikut juga la segmen beliau. Yang terasa nak bersegmen, moh kita ke SEGMEN ATIKAH.

Baiklah, sampai sini dulu. Jika Saudari pemenang ada terbaca entri ini, mohon komen dan buat ulasan tentang hadiah yang diterima nanti ya.

Sekian buat kali ini.

Wasalam


*p/s lain kali cik azue buat GA "itek hodoh-hodoh" ya, tapi kena tunggu siap semua nametag yang sedang berbaris panjang-panjang dulu na*

1 comment:

Puan Kutu said...

Comel bantal owlnya..smoga murah rezeki sebab murah hati jadi penaja