Followers

Wednesday, July 3, 2013

Car Set Pillow Pilihan Hati Korang????

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
IN THE NAME OF ALLAH AR RAHMAN AR RAHIM….

Dear Readers,...


Jom support cik azue kat sini.. just LIKE and drop komen apa yang kawan2 rasa di hati nak untuk dijadikan CAR set pillow korang... ini adalah pool.. yang mana2 cik azue buat nanti.. cik azue akan hubungi balik tuan punya penyumbang idea at that time.. and kami akan tawarkan harga special utk basic bantal itu utk dia beli... bukan senang nak dapat best price at certain rate kan... especially yg car set itu lah..

so tak mo kata panjang2...
kalau nak komen kat sini pun boleh.. but ensure korang dah LIKE tau... if tak LIKE.. kami tak boleh tawarkan sebarang tawaran harga untuk korang... tawaran adalah tidak termasuk postage charge..

oklah.. jom lah support kami..

just click pada gambar utk ke page KERAIH LENGAN KUAZUE...





Yang kat bawah ni adalah status order sampai sebelum kami start bercuti... maksud nya.. last delivery adalah on hujung Julai.. selebih nya kena Q untuk deliver on start end of August...
Kami akan bercuti bermula dari 01/08/2013 - 20/08/2013...(20 hari tuuuu....setahun sekali jer..hihihi..)

yang tak masuk dalam list nie ada few lagi.. don't worry ya.. so korang.. sila check status order kat bawah nie na.. yang akan kami update dari minggu ke minggu In shaa Allah...

Ok.. sapa yang nak tempah... leh la Q dah yer... and nak masuk list Q.. kena deposit at least at RM10 sblm kami proceed dgn artwork korang...okieh?!!..



Nak gerak dah g opis... esok cik azue cerita tentang ELMO pulak lah yer...

hihii..

tata...

1 comment:

Mel said...

pororo comelll..mak budak pun ada yang suka..kekeke