Followers

Monday, June 17, 2013

~Cekelat Kuazue~

As Salam....
Dear readers...
Dah lama tak hapdet ttg cekelat noo...malaih..bukan x dak amik order dah..tapi malaih...malaih nak p amik tipon or kamera...hahaha..besa la..wat coklat n benda2 masak..tangan pun belemoih..(kotor or tersalit) dgn coklat or tepung or gula n lain2.. tu la pasal...nak amik gambaq...nak kena p cuci tangan..amik gambaq...pastu..cuci balik tangan...baru leh start wat kerja balik...leceh aaiii...last2.. x payah dah lar...siap baru amik..tu pun kalau tringat...kalau x teringat...tak dak la gambaq nyer...
ok lah..kelmarin tempahan kecik ajer.. 30pcs loose lolly roses and 30pcs loose dark coklat praline (orange flavour)....
untuk coming hari raya...cik azue x buka tempahan besar besar..siapa yg berhajat leh la email na..kut2 dan..cik azue trima la...sibuk skrg ni kat opis...malam2 balik..kekadang tu..tito jer..ponet ... penat mulut..penat jari..n penat kaki...that is the life of a QA (quality assurance) of a manufacturing company...
kikiki..do not complaint ....
tu lah..cik azue duk piki..piki..n piki...bila la the best time to tendered the letter....can't wait for the time..so tired la mencari rezeki di tempat org....
oklah...nak siap2 g opis...nak jumpa "tuan besar" QA lagi...the new and very annoying staff...hhihuuhiji...SABAR lah ko azue!!!
adios..n wasalam..

5 comments:

Kakzakie said...

Sabar dan ambil masa sikit kalau agak-agak biz coklat ini boleh maju tender aje resign letter tu. Tapi selagi boleh bertahan tunggulah... semua org kerja tak banyak sikit mesti ada masalah..

Kuazue Mohd said...

tu la kak zakie..duk bersabar la nih...In shaa Allah...rezeki di tgn Nya..tinggai rajin ja..

Mila@Rimbun said...

kat mana2 pun ada masalah azue.. keje ngan orang pun bermasalah, kerja sendiri pun ada masalah jugak, so jgn pilih sesuatu jalan kerana nak lari dari masalah... sampai bila nak lari kan...

Kuazue Mohd said...

tu lah mila..ni bukan lari dari masalah...tapi berenti utk selesaikan other masalah...masalah demi mempertahankan Akidah...last solution klu cara lain pun x leh pakai...
anyway tq 4 the advice...

anonymous said...

Assalam..berapa hrga convo gift bouquet??bleh delivery ke?tqvm