Followers

Tuesday, January 29, 2013

Woha ! Entry Kelam Kabut..

As Salam..

Dear Readers..

Me agak terlewat update for today.. biasa ler.. very the busy body MOKCIK.. nak wat guano kans...

kikiki.. ok korang yg mendoa akan kesihatan cik azue.. tq soo much... lap you muah2x...

dah getting better.. nampak nyer ajer.. tunggu pai habis ubat.. hope terus better lah kans.... manyak wo barang nak catch up with you guys..

ok.. stop nagging...ni aktiviti yesterday.. cik azue cuti kans.. so apa lagi... chenta plak korja.. here... selamat menjamu mata...

aktiviti... menguli doh ...asal wat doh.. nie le kejadian nyer...

nie cara2 nyer...

tepuk2.. gelek2..

hantam kuat  sikit..

tepek muka.. cool...

I am the pirate katanya...

balance doh yg ibu buat donut tak tentu bentuk

pizza for dinner 

cheezy pizzy for Haziq

sosej + ciken ball for Hazim

nie ibu n abah nyer.. ntah macam 2 ada..


so korang.. i go office first.. bubai.. until midnight...

*selamat menelan liur...*

30 comments:

Fifi Nadhrah said...

terliur tengok pizz tu..

Aisy Nasiha said...

rainnya projek ul pizza ni.. tapi anak pun seronok nampaknya tu...berbaloi

ros_reeza said...

rajinnya buat donut ngan pizza. tu dah ada pelapis nampaknya. boleh masuk masterchef tu.. hihihi

Ratu Hatiku said...

sdpnya....dah lama x buat pizza sendiri sejak oven rosak.. hihihi

-Sara- said...

homemade pizza?dasat tuu..hehe

izan mama mia said...

wah..pizza

nadia said...

rajinnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ibu buat macam-macam :)

Langit Tinggi said...

uli uli..tempek kat muke..hehehehe

MumMe said...

baru jer mumme menyorokkan plastisin anak2 yg diulikan terus ke atas lantai yg bersinar2 lps di mop... :)

Kuazue Mohd said...

Fifi Nadhrah..biasa2 ajer..main belasah ajer tu..

Kuazue Mohd said...

Aisy Nasiha..nampak gayer nyer gitu lah ..

Kuazue Mohd said...

ros_reeza..hahaha...master cep boleh lah tu...

Kuazue Mohd said...

Ratu Hatiku..lah yer ker..tak per t dah beli oven semula leh buat balik yer...

Kuazue Mohd said...

-Sara- ..mana ada dasat...belasah jer..janji kenyang..

Kuazue Mohd said...

izan mama mia..janji kenyang...

Kuazue Mohd said...

nadia..dah jadi ibu..malas2 pun harus kena rajin...cer cuba time jadi ANAK..HARAMssss..!!!kikiki..yer tak??

Kuazue Mohd said...

Langit Tinggi..hahaha..merata tempat ler deme tepek...bukan kat muka ajer yer..hdhshaha..

Kuazue Mohd said...

Mumme..sila2 sorok..harus yg bersinar2 jadi kusam n legam klu dah diuli dgn plastesin...hahaha..anak2 lah hai punya kerja kanzss..

CeqGu said...

dah macam kedai pizza hut ni hehe

Kuazue Mohd said...

ceqgu..pizza hut versi cik azue..muahaha...

ANNA MARIANA said...

sedapnya....

Kuazue Mohd said...

anna mariana... boleh lah..janji homemade..air tangan ibu ...

mrs kayrul said...

hebat 2 dalam 1...buat pizza pakej dapat donut sekali...rajin nya masak2

nea lopah said...

salam kak zue. sedap pizza tu. share lah resepi. geram tgk en. owl!

Kuazue Mohd said...

mrs kayrul...belasah ajer...sesekali menyukakan kekanak ribena yg di tinggalkan bila g kerja...janji derang suker..ibu suker hati lah...

Kuazue Mohd said...

nea lopah...wa'alaikummussalam...boleh lah as homemade pizza...hihihi..tak brani lah nak bagi resepi hentam jer labu nie..t klu dah yakin cik azue share resepi yer..gewam yer kat encik AWUL..tak per..esok lagi boleh gewam yer...

nur azian said...

cantik tempat adik2 tu buat pizza..hehe..nnt boley la share cara wat pizza mudah ye..mention sy tau kalo buat..hehe :)

Hanih Borhan said...

eh Kak Azue sakit apa sebelum ni?...ok lah kan kalau dah sihat tu...

hahaha,comel je budak2 tu mesti selalu tolong Mak buat makanan2 sedap tu.mmg t'liur dah pun tengok pizza2 tu...tghari buta kat tempat saya ni mana nak cari pizza hah...hahaha...

inche hlovate said...

amboi pizza mu kalah pizza hut hihihi

misz aisya said...

rajinnye akak..bnyk jenis pulak tu. untunglahhh anak2 dpt ibu mcm akak..huhu