Followers

Monday, March 24, 2014

Kelas Asas Urus Akaun Secara Online

Teks: KUAZUE MOHD
Foto: Koleksi ABDR
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
 DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI 

Salam kasih sayang buat semua. Ampun dan maaf di pinta dari semua pengunjung setia. Emosi cik azue terganggu dek MH370. Harapan masih berbunga agar yang dirindui pulang dengan selamatnya. Dan jika sebaliknya, mohon Allah permudahkan segala urusan termasuklah dengan urusan hati cik azue. Baik, mari kita lupakan kepedihan hati ini. Yakin akan ujian Allah melalui Qadok dan Qadarnya dan kita kena bergerak juga walau apa pun takdir yang telah pun tertulis.

Saudara saudari para pengunjung budiman, Mac hampir sampai ke penghujungnya. Hari ini adalah hari pertama minggu terakhir bagi bulan Mac. Alhamdulillah, begitu cepat masa berlalu meninggalkan kita.
Ya begitu banyak yang terjadi dalam hidup kita sedar atau pun tidak, apa pun yang telah berlaku telah menjadi suatu sejarah dalam hidup kita semua.

Dan kerana ingin mengubah sejarah hidup di masa akan datang, cik azue ingin kongsikan di sini tentang kelas Asas Urus Akaun Secara Online. Kenapa ONLINE? Kelas ini berlangsung secara online kerana target kelas adalah untuk para ibu atau bapa (barangkali ada) untuk turut serta mempelajari secara sambilan, dimana kita belajar sambil melihat anak-anak atau pun membuat perkara lain pada masa yang sama, tanpa perlu keluar daripada rumah.
Kenapa perlu pula kelas asas urus akaun? Ilmu mengurus sesuatu akaun samada akaun perniagaan mahupun persendirian adalah penting tambahan pula dengan masa-masa sekarang ini dimana nilai RM menjadi agak besar untuk dibazirkan sebegitu sahaja tanpa mendapat sebarang faedah. Dengan mempelajari ilmu ini, sekurang-kurang nya kita dapat menapis sebanyak mungkin kebocoran RM daripada hal-hal yang tidak sepatutnya.

Kelas ini berlangsung selama 3 jam sahaja dimana setiap kelas ada 4 atau 5 orang pelajar sahaja dan diseliakan oleh seorang guru profesional.

Berikut adalah modul bagi kelas asas urus akaun


Di dalam kelas ini akan diajar tentang bagaimana merekod buku simpan kira-kira. 
Pengenalan Kepada Asas Perniagaan Dan Fungsinya

-Mengenal dan belajar kepentingan dokumen
-Invois, cash, bil, resit, purchase order

Peserta juga akan mendapat:
1. bonus ebook 101 Idea Homebased bisnes.
2. slot iklan di blog soho directory percuma selama setahun.

Proses merekod setiap transaksi secara harian BOOK KEEPING.... DAILY TRANSACTION RECORDING IN CHRONOLOGICAL ORDER Ini semua akan diajar di dalam modul asas kelas akaun yang kami anjurkan.

Tarikh terkini:
 31 Mac 2014 (9.30-12.30t/h) Pendaftaran di buka sekarang. Tinggal 3 kekosongan sahaja lagi.
Seterusnya, 7, 14, 21 dan 28 April .

Jadi jangan lepaskan peluang ini. Siapa cepat dia akan dimasukkan kedalam kelas terdahulu.

Hubungi cik azue bagi yang berminat dengan kelas asas urus akaun ini ya.

Nantikan sambungan cik azue tentang ulasan kelas asas urus akaun yang telah cik azue ikuti.

Wasalam


*****************************************************
Nak daftar KELAS ASAS URUS AKAUN

 Nak tengok lebih banyak hasil kerja tangan cik azue, jom lawati cik azue di sini; https://www.facebook.com/KrafTanganKuazue

1 comment:

babYpose said...

Salam Kuazue, wah menarik, tapi bersaving ja kut yang tau :)