Followers

Friday, March 25, 2011

Ku SUKA dia???

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
IN THE NAME OF ALLAH AR RAHMAN AR RAHIM…. 



Kenapa yek.. kenapa cik azue suka kat dier ha???
huiihs.... tak tau la napa... tengok ghupa .. chomey... sejuk mata memandang...tambah2 tang lesung pipitnya ituew... dah lama ku suka.. dari dulu..kini .. dan selama nya... pabila terdengar sora laks... syahdu nya....MENCAIR jerk... hihiihihikkk...


Huh.. apala cik azue duk menggatai nie kan... hihihihi... tak dak pa.. bukan sesaja nak menggatai..nie nak cita ttg kolum hat atas nuh.. "KU SUKA DIA"...
mmmm fanatik tul... tambah2 time mengandung kat HAZIM dulu... sampai iklan yang dia ada pun asik nak tengok jer... 

hihihi.. last2 dapat lekat kat HAZIM.. hanya lesung pipit jer... hehehee... tapi yang pasti... tu turunan pakwe tercinta... kah kah kah... ilusi perasaan jerk bagai... aparah...


TAPI kan..
betui dak KECHAQ... pakwe kita pun cam dia nie kan... hik hik hik.. terutama time jaman dedulu.. time pakwe rambut panjang n dier nie pun berambut panjang gaks.. berjanggut sejemput... hik hik hik...
bukan perasan.. tapi tak perasan.. sampai la kechaq g tau.. PAKWE cam sama imej dgn DIA walau tak sama ghupa.. tapi masih ada imej yang sama...
hihihi.. kuasa ILAHI kan.. fanatik sangat kan... n satu g yg cik azue fanatik adalah ISHAK @ SAHAK... 
huuiihhh sapa lak dia nie pulak.??? 
ada fenin ke plak?? NIe dier nie lah sahak@ ishak...

 gambar ihsan pakcik google...

hak hak hak... PAKWE kartun lukisan AYIE... pernah glamor satu ketika dulu dalam komik "BLUES UNTUK AKU".. .. ada sapa leh g tau. ada g tak komik nie??
hik hik hik..fanatik.. last2 yang paling beh.. tanpa sedaq.. pakwe ku itu ghupanya memiliki 90% menyamai kedua karektor nie.. tu pun cik azue sedaq.. bila kechaq kata.. cis.. cari pakwe pun sama macam A n B.. muahhaaa...nak wat laghu mana kan... dah terpikat pada karektor ituew,.. baru pandang orang nyer.. sib baik kat dunia cik azue nie ghupa2 nya ada gak manusia aka lelaki yang macam karektor A n B... hihihi... tapi kan.. bila di tanya pakwe.. apsal tak mo g berambut panjang n berimej can dedulu.. jawab nyer nyata mudah jer.. "dah tak sesuai la yang" .. kui kui kui... dah ler. yer... 
nak sambung kait sarung bantal n kait mata... 
k lah yer..
adios hasta la vista...


wasalam..


~ KUAZUE MOHAMAD~

2 comments:

cemomoi said...

takpe la sapa lagi nak tolong cakap, kan....

Kuazue Mohamad said...

cemomoi... :)