Followers

Monday, March 7, 2011

Adus!.. Dicakar n Tercakar (BUKAN CAKARAN HARIMAU YA !! notty! notty!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
IN THE NAME OF ALLAH AR RAHMAN AR RAHIM…. 




Alhamdulillah...
gini ler jadi nya..Penangan "anak angkat" terkejut hair dryer.. hisk.. hisk... terkejut, terlompat n tercakar dan cik azue pun dicakar.. huurrmmpp... TERKEJUT kan.. bukan salah dia pun.. tak pa la... anyway.. nie la ghupa dier kecederaan nya... sakit?.. sikit aje... cuma bengkak jer... tapi menitis2 gak ler darah kat lantai.... hehehee... apo nak buek kan... layanz....

front view.. 2 jari mengalami kecederaan..
 jari kelengkeng yang tak perasan luka pada mulanya.. gini ghupa nya...

automatik seluruh tangan bengkak...tu pic lepas dah cuci darah yang mengalir n "pakwe" letak iodin n plaster tak nak darah mengalir.. sbb cik azue ada sikit masalah.. darah susah nak renti kalau luka.. hehehe....pas makan pain killer n ubat reduce bengkak... petangnya baru bukak bandage..sebab tgk tak der darah kuar dah masa trial bukak 1 plaster .... lepas lebey kurang 6-7 jam.. cegini la ghupa kecederaan ituew...
 jari kelingking..

 jari kelingking gak... yg terbelah tu dah cantum, alhamdulillah..

jari telunjuk.. betul2 atas sendi tuu..nampak tak line tu??

alhamdulillah...semua luka terbelah dah tercantum rapat.. cuma bengkak jer belum sepenuhnya hilang.. huhuhu.. tangan kiri tuuu... hehehehe.. moral of the story.. sejinak2 haiwan.. kalau terasa diri terancam.. pasti derang akan jadi seganas2 nya..so don't under estimate one..tak kisahlah.. eiter haiwan or manusia..

oklah.. hari dah jauh malam.. esok2 la kita sambung cerita yang lain lagi yer.. mlm nie off  duty la cik azue dari semua xtvt ya...
hingga ituew..

adios hasta la vista..

wasalam...

~KUAZUE MOHAMAD~

2 comments:

suziyana said...

cam teruk jer..kucing sendiri ker tuh yang cakar..

Kuazue Mohamad said...

hehehe kucin sendiri yang paling jinak tuu... hehhee