Followers

Wednesday, April 11, 2018

Periuk Tekanan Russell Taylor

Entri: # 221
Teks: Azuriyah Mohamad
Foto: Azuriyah Mohamad

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI

Disember 16, 2017

Entri ini ditulis di saat jiwa cik azue celaru, emosi tidak stabil dan mata penuh air mata.

Macam-macam di fikiran sejurus pulang dari temujanji dengan doktor Yu pada november lalu. Rasa itu terbawa-bawa hingga saat itu.





Periuk tekanan ini berkapasiti 6 liter. Hadiah dari encik chenta.

Bukan selama ini tidak ada periuk tekanan, tapi periuk lama yang encik chenta beli dulu jenis untuk dapur gas.

Mungkin kerana taraf kesihatan yang semakin tidak memuaskan, maka periuk ini dibeli bagi memudah dan menyenangkan proses memasak di saat cik azue tidak berdaya.

Terima kasih encik chenta atas sokongan dan kasih sayang yang tidak pernah berbelah bagi mahu pun terkurang.

Terima kasih juga kerana selalu sabar melayan karenah ujian kesihatan yang diberi Ilahi ini.

Oklah sampai sini dulu.

Lain masa cik azue buat ulasan periuk ini ya.

Wasalam
posted from Bloggeroid

7 comments:

MisDiarios said...

wahhh seronoknya dapat periuk baru. saya pun ada jenama yg sama tapi bukan periuk.. saya beli waffle maker. boleh buat waffle sendiri kat rumah :D
follow sini #322

aizamia 3 said...

Memudahkan tugas di dapur kan.. ;)

paridah said...

ELOK SGT MILIKI ALATAN DPUR YG MMUDHKN KRJA ZUE

Dunia Zumal said...

Wah, cantik la periuk tekanan ni. Senang nak masak dan lebih cepat kalau guna periuk tekanan kan...

fiza linolie said...

Moga akak sentiasa sihat hendaknya. Aamiin.

Blogger Hanafi said...

periuk cantk..

tapi apa pula cerita sedih sedih pulak nie

ramadani idaham said...

Gua baca aja yah hehe, gua kurang ngerti bahasa Melayu, cuman gua tau kok maksud artikel nya hehe