Followers

Monday, January 25, 2016

Semangat; Ke manakah menghilang?

Entri: #148
Teks: Azuriyah Mohamad
Foto: Azuriyah Mohamad

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI

Rabiul Akhir 15, 1437H
(25 January 2016)

Salam kasih sayang buat kalian yang masih sudi bertandang.

Alhamdulillah, sihat seadanya.
Tempahan semua, Alhamdulillah masih mengikut jadual. Terima kasih en chenta kerana bantuan yang tidak pernah berhenti.



Sekarang ini macam seolah semangat diri tak tahu mana pergi.
Letih sahaja.
Nak tidur sahaja.
Serasa nak berhenti ambil tempahan pun ada kadang kala.
Lemau!

Penangan ubat-ubatan kah?


Ntah lah.
Doakan cik azue kuat.
Doakan cik azue boleh atasi masalah hilang semangat ini.

Hingga ini, maafkan cik azue, doakan cik azue.

Wasalam

posted from Bloggeroid

4 comments:

babYpose said...

Moga cepat sembuh cik azue, suka tengok cik azue online hari ni.:) take care

Kakzakie Purvit said...

Mungkinlah tu bila tak sihat memang semangat sedikit akan merudum
Kakak doakan moga segera kembali pulih kesihatan dan semangat seperti sediakala.

farhana abdullah said...

moga cepat sembuh dan bersemangat ye..aamiin

Suzie said...

Semoga bersemangat lepas ni yer....musim panas badan cepat penat maybe sebab tu kot hehe