Followers

Friday, February 13, 2015

Berubah demi Untuk Mengubah

Entri: #  124
Teks: KUAZUE MOHD
Foto: Koleksi Peribadi

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI


Salam Kasih sayang.

Entri malam hari untuk kalian yang sudi bertandang.
Ya kalau kalian yang rajin bertandang, mesti rasa macam lain kan.
Ya cik azue dah menukar tajuk blog berdasarkan apa yang cik azue fokuskan sekarang ini.
Atas nasihat guru Online ABDR, berdasarkan isi kandungan blog cik azue, maka, lahirlah blog dengan tajuk blog seperti tertera.

Sempena menyambut ulang tahun pertama diri cik azue bergelar WAHM.

Sebenarnya, di sebelah ini, mesin sulam cik azue masih lagi menyanyi lagu sulaman. 
Sambil-sambil sahaja, siap juga blog dengan wajah baru. Alhamdulillah.

Pada kalian yang baru bertandang, ini rupa blog lama setahun yang lalu.


Dan yang bawah ini pula, wajah baru dengan semangat baru, In shaa Allah.


Cik azue suka dengan pembuat 'header' blog ini. Kartun makcik dengan mesin jahit SINGA dan LEKTOP itu adalah mimikan diri cik azue dari kaca mata pelukis. Terima kasih kerana berjaya membawa 'cik azue' dalam lukisan itu.

Apa kata kawan-kawan pula? Suka tak mimikan makcik kartun itu? Hihihi, yang pasti, nanti cik azue akan buat ulasan tentang pelukis ini ya. Bertabah lah menunggu ya.


Baiklah, sampai sini dulu ya. Maafkan cik azue dan doakan cik azue ya, selamat dunia dan akhirat, berjaya dunia dan akhirat. Terima kasih ya.


Wasalam


3 comments:

Aisy Nasiha said...

Selamat maju jaya kak.. saya suka dengan wajah baru blog ni.. nampak ceria dan insyaAllah moga fokus yang ditetapkan akan tercapai..

Yati said...

Cantik header. Selamat maju jaya dan selamat menjahit.. :)

Habsah Nazari said...

LUKISAN KARTUN NI COMEL... NAK CAMNI JUGAK KAK ZU!!! =D