Followers

Friday, October 5, 2012

AntRa sabun mandi X n Sabun XXXX

As Salam...
Dear Blogger...
cik azue nak share sikit...
ni kawan kejiranan share ...tak tau knp tah..tetiba tercerita ttg baju anak yg tersangat kotor...then...dier kata...
"ko pakai jer sabun mandi hat murah2 tenyeh baju dier...lumur2 n berus sikit2 basuh cam biasa...gerenti kuar semua...tak yah pakai sabun hat mahal2..."
dipendekkan cer...cik azue pun try test tengok..tang baju...ok ada kemajuan...tapi tak leh terserlah kecantekan nyer sbb baju tu dah umpama kain lap meja....huhuhu...penat omak hai anak...hari2 berus baju kamu...
then cik azue try test tengok dgn kain lap dapur....wallawey....kain ku jadi puteh balik....cayalah....
selama ni ingat guna utk cuci baju kena darah ajer...tidak ku sangka...JIMAT...
so mulai tu jam...cik azue tak yah g beli lagi sabun sekilo rega rm12++++ n sebotol rega rm7+++ g utk cuci kotoran degil di baju mahupun di dapur ku...
Terima kasih atas info yg kamu beri kawan...so meaningful to me..
so kengkawan..ni lah dier yg menjadi igauan ku....
jom lah try test tengok!!!...

2 comments:

D'SHA said...

salam. yeke... nak trylah.. baju kafa anak teruna ni macam belacan dah... sental pon camtu jugak... kene betul post ni... tqvm azu.. :-)

Kuazue Mohd said...

Sha..try...try...anda akan lihat..sikit2 sabun tu kuar buih hitam..tapi makan hari lah mcm baju hazim nak jadi puteh berseri..kena gak ler berus sikit..tapi alhamdulillah..