Followers

Saturday, February 18, 2012

Penangan RM1.50 semeter...

As Salam....
Sungguh la tak sangka...duk budget2 hujung bulan nak g NAGOYA nak beli kain murah2x wat baju tidur bebudak nie...sesaja jer g test kat NAGOYA baru bukak smlm...
tetiba...HADOILAH.....kain nyer bagus bangat....n HARGANYA berbaloi2x... makanya... rembat gak ler...
ingat2x  nak g lagi ler...beli lagi barang dua paten kain wat budak2x nie... sapa nak kasi ooiii ...rega 6 meter kain Rm9.00?!!!
tak leh jadi ni..nak gak g seround sekali lagi...lagi pun baju tido budak2x nie banyak dah MENGECIL... boleh yer chenta.... tak kisah ler bila siapnyer... janji kain ok n murah..mulah dah dpt....
Dan akhirnya.... PENGSAN !!!! tengok tower kain yg tak tau bila nak diusiknya....
oklah nak sambung jahit semula nie...
Wasalam....


2 comments:

Hanih Borhan said...

Banyaknyaaa!!!

Kuazue Mohamad said...

stok untuk sekirt n maxi n baju tido anak... t siap pojek...cik azu upload naa...