Followers

Wednesday, May 19, 2010

Hehehe... BERTUKOR lah Pulok...

Salam...

In the Name of ALLAH AR Rahman... AR Rahim...

Emmmm.... lama dah cik azue pikir... last2 cik azue tukau ajer lah.... ha.. apo yg cik azue tukor? ,, nama blog nie... rasa cam tak sesuai lah bila cik azue buh macam2 kat sini.. dah macam iklan ASTRO plak... "MACAM-MACAM ADA..."....heheheh....

Emm.. kenapa ia dinamakan CORAT Coret ... sebab disinilah cik azue ingat nak meraban.. tulis itu ini sesesap rasa cik azue.. wat penenang ... penghilang TENSEN... hhehehe.. Tensen ker??? Tak sabar dengan dugaan... tu sbb suka nr TENSEN nyer...

Emm dan kenapa plak sebuah kerinduaan... hhhmmmm selebihnya.. apa yg dicorat n dicoret sebenarnya saling berhubung kait dengan kisah cik azue masa kecik2 until sebesar ini... nanti cik azue remarks bila cik azue wat entry lain lagi yer...... dan pelajaran yg diajar oleh dua insan kesayangan DUNIA n Akhirat... pendek kata... blog nie adalah TRIBUTE to my lovely parent lah yer... hheee....

Apa pun .. nanti lah cik azue... uploadkan ghupa insan2 kesayangan ku yang tak dapat tidak saban hari menjadi sebuah kerinduan yg tiada noktah akhir nya...

* Ketika nota ni ditulis... mak masuk wad lagi... di wad lagi.. kata adek... "mak muka bengkak n kurang gula"  .... walang di hati.. hanya pada NYA diserahkan segalanya... moga mak kembali seperti sedia kala...

K lah sampai sini dulu yor... hari dah jauh malam.....

Wasalam... 

1 comment:

Aisya said...

waaaaaaa...nmpak mcm sedap la kak azue..hihihi..utk aisya xde ke..?? toink3..