Followers

Sunday, June 7, 2009

TAPAK SEMAIAN ....

Alkisah tak der budget lebih 'n' belum teror buek RE nie.. maka... dgn menggunakan segala sumber yang ade kat umah... azu memulakan projek semaian RE nie... bukan apa.. nak mengasah skill terlebih dahulu.. baru leh mulakan apa - apa projek... bak kata pepatah.."practice make perfect"... tak gitu... tapi sayang plak kalau dah jadi bunga nyer.. tak kan nak buang kan / simpan dalam kotak plastik selama nyer.. tak per lah... dari pada tersorok selama nyer ... biau ler azu try plak jadikan sarung kusyen... tapi nanti lah yer... ntah boleh jadi.. ntah tidak.. dah lama tak menjahit nie... sib baik ader keng kawan AON yang boleh mendorong naikkan semangat.... semangat yang tah hilang kemana... hehe.. so keng kawan.. mana yang tau tentang tapak semaian nie... nie ler "PROGRESS" tapak semaian RE azu.... daun belum tumbuh lagi... cuma bunga nyer ajer.. teratai tu plak.... biji bunga .. duk tunggu manik kayu ler plak.. sori ler ANNA.. bukan pressure.. tapi hakikat... manik plastik.. kena tunggu mr. hubby tolong drill lubang nyer... hehehe.. macam - macam ler AZU... ahahha....

2 comments:

wandar-wanda said...

Hi, all your work is Beautiful ,

hugs....

wandar-wanda said...

Hi Dunia ,
Your work is beautiful , and my favorite beautiful your music blog !!!
Best wishes,