Followers

Tuesday, June 23, 2009

AWARD from kak NAN

5 fakta menarik mengenai pemberi award ni...
  1. pencetus motivasi diri ini
  2. saling tak tumpah macam perangai mak saya
  3. boleh share pandangan
  4. saya suka art work yang kak nan buat... sebab tak kreatif cam dia
  5. rasa - rasa cam boleh kamcing kalau boleh jumpa nie...hhehe...
10 fakta menarik mengenai hobi atau diri sendiri
  1. suka buat art work..tapi tak punya tinggi kesabaran
  2. macam-macam ader tapi.. takut semua jadi separuh jalan....
  3. suka mencuba buat semua benda yang org buat..art work la.. tapi hasil nyer.. ada jadi ada tidak..
  4. tak cepat putus asa.
  5. selalu menjadi tempat mengadu bagi kawan2.. walau sekadar jadi teman pendengar...
  6. kalau boleh nak gie melancong... tapi budget selalu ciput... so kantoi ler angan-angan..
  7. mengidam nak beli mesin jahit EPAL... tapi budget penghalang lah pulak...
  8. ingat nak jadi tukang jahit.. tapi tak terer-terer jahit.. so cemana..?? belajau dah banyak guru...
  9. dulu ingat nak jadi veterinar doktor.. aleh2 jadi ler pekerja kilang.. jadi minah kilang.. hahaha.. lawaks....
  10. MY DREAMS... I wish .. saya leh bukak kedai kraf tangan saya sendiri menggunakan jenama KUAZUE... hehehe...
apa pun.. tenkiu kak nan atas award nie.... kalau tak.. sawang ler blog nie..... Award ni saya nak hadiah kan pada ........
  1. ryanna
  2. cik tie
  3. diesha
  4. aida
  5. sesapa yang sudi ler... semua boleh... tak senarai den..