Followers

Thursday, April 2, 2009

BUKU oh BUKU !!!

Salam semua.... Di lema... nak menambahkan koleksi buku jahitan atau tidak..??? semetalahan PESTA BUKU ANTARABANGSA is just around the corner.... So.. at last.. tipon mak.. n.. seperti biasa mak akan mengeluarkan pandangan nyer.. yang lain dari yang lain... nak tahu.. meh kita kongsi bersama.. "Pada mak buku itu aset tak kiralah buku apa yang kita beli... mak dulu.. macam2 buku yang arwah ayah beli.. tapi dulu n sekarang tak sama... dulu buku2 jahit dari JEPUN n CHINA.. paling mahal pun...tak sampai RM20.. sekarang.. mau ratus ratus.. tapi baikler beli.. tak guna sekarang.. takper.. nanti bila dah tua sikit tak larat nak p kerja opis... kang boleh guna semua tu.. BELI lah.. beli sikit.. satu satu.....n bla..bla..bla.." So sekarang dah nekad nak membeli tak kiralah keluaran mana pun buku2 itu utk kegunaan masa hadapan seperti cadangan ibu ... nanti buku terbaru sampai.. kita POSTING kat sini yer... TUNGGU !!!!!!

2 comments:

FAWA said...

ayat2 ibu awak cukup memberangsangkan....

Kuazue Mohamad said...

tu lah IBU ku...nanti kalau die nasihat lagi.. kita letak kat sini yer...